Nu-ţi irosi timpul încercând să afli ce nu îţi doreşti să ştii

În scurtul meu drum prin viaţă am întâlnit puţini oameni de care m-am ataşat sau cărora le-am creat un loc în inima mea. Fiecare, rând pe rând, a adus câte o minciună între noi care mi-a provocat dezgust şi a dărâmat câte o cărămidă din zidul prieteniei sau al iubirii pe care îl construisem în jurul nostru.
Am o intuiţie de-a dreptul enervantă care nu îmi dă pace până nu cercetez fiecare detaliu care mă poate purta spre aflarea unui nou adevăr. Şi pe pricipiul ai grijă ce îţi doreşti, că s-ar putea să ţi se întâmple, de fiecare dată când am căutat, am şi găsit.
Deşi sună a problemă psihiatrică,

 am mirosit multe haine care aveau un parfum străin de femeie. Am cotrobăit în multe buzunare în care am găsit rujuri, scrisori sau bonuri cu date şi ore în care ştiam că acea persoană se află în total alte locuri. Am spart multe parole de telefoane şi am văzut imagini ce nu-mi venea ochilor a crede şi am citit mesaje care mi-au înfipt câte un cuţit în inima odată cu fiecare cuvânt memorat. Sau poate doar am vrut să îmi trimit câteva poze din telefoanele prietenelor mele şi mintea m-a împins să citesc conversaţii care mi-au spulberat planuri pe care le construisem de câţiva ani. M-am chinuit mult şi la fel de multe parole de Facebook şi Instagram am descoperit. Am privit cu zoom detalii din multe poze şi videoclipuri, haine, accesorii, chiar şi starea vremii. Am analizat ore şi locaţii din multe oraşe şi ţări, am calculat fusuri orare, am învăţat programul şi preţul biletelor de avion şi am tradus cuvinte din limbi pe care nu mi-aş fi dorit să le aud vreodată. Am controlat în maşini şi în case, mai rău decât un spărgător şi am cotrobăit prin lucruri şi locuri la care nu v-aţi gândi niciodată. Iar când n-am făcut nimic, s-a găsit câte un porumbel voiajor care să-mi dea de veste ce mai e nou prin regat.
Şi da, de fiecare dată intuiţia mea idioată nu s-a înşelat şi aşa am descoperit încă un adevăr. Iar fiecare acest mic adevăr mi-a adus o mare durere de cap şi de inima, mi-a ridicat pulsul până mi-am simţit organele că vor să ţâşnească din mine, venele cum explodează pe frunte, cum mi se înroşeşte pielea şi vreau să urlu şi să pot să nu mai simt nimic. Tot adevărul aflat într-un singur moment, în câteva secunde a distrus sentimentele acumulate în ani şi încrederea construită în mult timp.
Şi atunci la ce bun adevărul, dacă este menit doar ca să facă rău? Nu poţi ştii niciodată ce ascund oamenii în spatele zâmbetelor şi cuvintelor frumoase şi dacă te întrebi mereu ce e adevăr sau minciună vei rata momente pe care nu le vei mai întâlni niciodată, pentru că ceea ce nu trăim la timp, nu mai trăim niciodată şi asta nu e decât o zicală, e pe bune, am simţit-o de zeci de ori.
Nu-ţi irosi timpul încercând să afli ce nu îţi doreşti să ştii, înconjoară-te de oameni sinceri şi renunţă la cei care ţi-au trădat încrederea, oricât de mult ai încerca să o reconstruieşti, va fi în zadar, amintirea vine la pachet cu trădarea.
3 gânduri despre &8222;Nu-ţi irosi timpul încercând să afli ce nu îţi doreşti să ştii&8221;

Lasă un răspuns

